Positive Perception Program (PPP)

Of je nu onder behandeling bent van de medisch specialist, huisarts, tandarts of elke andere zorgverlener, je wilt altijd de best mogelijke zorg. Dit vraagt van de zorgprofessional om voortdurend bezig te zijn met hoe het nog beter kan. Daarom is het belangrijk om te weten hoe de patiënt, cliënt en / of bewoner ‘real time’ de zorg ervaart en juist dat brengt Positive Perception Program in kaart.

Steeds betere zorg leveren door continue patiënten feedback!

Met PPP is het mogelijk om direct terug te horen van de patiënt, cliënt en/of bewoner hoe zij de zorg die dag hebben ervaren. Direct na het bezoek aan de zorgprofessional kan de patiënt op een iPad een aantal specifieke (maximaal negen) vragen beantwoorden over hoe zij de zorg hebben ervaren. Deze informatie (anoniem) zie je direct terug in een monitor en is dankzij simpele scores en grafieken makkelijk te lezen. De zorgprofessional of het behandelteam kunnen met deze resultaten direct (veelal dagelijks) verbeteren aanbrengen. PPP sluit hierdoor uitstekend aan bij verbetermethodieken als lean en zelfsturing.

 


Meer weten? Klik hier voor meer informatie of het aanvragen van een adviesgesprek.